Onze leveringsvoorwaarden

Pakketten voor zowel particulieren als bedrijven binnen Nederland en België versturen wij standaard met DHL/PostNL. Voordeel hiervan is dat pakketten verstuurd via deze weg tot 3x op het afleveradres aangeboden worden. Aflevering gebeurd op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Na 3 afleverpogingen gaat het pakket retour naar Prijstechnisch B.V. Er zijn dan twee opties: 1. U annuleert uw bestelling en wij vergoeden uw aankoopbedrag minus administratiekosten van €14,90. 2. Wilt u toch nog het pakket ontvangen nadat deze bij ons retour is gekomen dan brengen wij de administratiekosten van €21,85 in rekening. Het afleveringspercentage ligt boven de 98%, dus gelukkig gebeurd dit zelden. U kunt er ook voor kiezen de zending te laten afleveren bij een DHL/PostNL service punt. Deze zijn doorgaans binnen 10km vanaf elke locatie in Nederland en België te vinden. In sommige gevallen is de afstand iets groter, wij zijn daar niet aansprakelijk voor. Bent u weinig thuis, neemt u deze mogelijkheid dan in overweging en geeft u dit als afleveradres bij uw bestelling door.

Bezorgtijden

De bezorgtijden van onze vervoerders staan niet vast. Je kunt soms zelf kiezen wanneer je pakket bezorgd wordt en als je geen voorkeur aangeeft, kun je vaak inzien wanneer de bezorger vermoedelijk langskomt. Onze vervoerders hebben een leveringsdichtheid van 98%. Op werkdagen vóór 15:30 besteld is  de volgende dag in huis is een richttermijn. Echter kan er een vertraging optreden, dat is vervelend voor de klant en voor ons. Wij kunnen hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden en kunnen hier geen "rechten" aan ontleend worden. Mocht uw pakket niet op tijd geleverd worden of de status "aangemeld" blijven vertonen zullen wij hiervoor een onderzoek instellen. In de tussentijd is het nog steeds mogelijk dat uw pakket wordt afgeleverd. Wij wachtten dan de 14 dagen van het onderzoek af en kunnen daarom nog geen terugbetaling of nieuw product opsturen. Als u product later komt dan verwacht en u de order niet meer wilt, weiger dan de order bij de bezorger. Zo voorkomt u dat u hem zelf moet retourneren bij een postpunt. Wij zijn niet aansprakelijk voor de vertraging en storten daarom het aankoopbedrag terug minus de administratiekosten van €14,90.

Retour

Als er een pakket bij ons retour komt omdat het afleveradres verkeerd is opgegeven of omdat het pakket ondanks herhaalde pogingen op het opgegeven adres niet afgeleverd kon worden, dan zijn wij genoodzaakt u opnieuw verzendkosten in rekening te brengen. Houdt u er verder rekening mee dat de te naam stelling die u van het afleveradres op geeft, correct is. Gebruikt bijvoorbeeld dhr Smid zijn werk, basisschool “De Driemaster” als afleveradres, dan dient het te worden geadresseerd aan Basisschool “De Driemaster”, tav dhr Smid. Andere adressering kan verwarring veroorzaken bij het transportbedrijf en er toe leiden dat een pakket opnieuw aangeboden moet worden. Kosten hiervoor zijn dan voor de ontvanger.

Voorkeur

Mocht het uw voorkeur genieten om uw bestelling aangeleverd te krijgen middels een andere weg dan normaal gebruikt wordt, geeft u dit dan duidelijk bij uw bestelling aan. Wij gaan dan met u kijken wat er mogelijk is. Bij speciale opdrachten, palletzendingen en zendingen met afwijkende afmetingen, kan gekozen worden voor een afwijkende transporteur.

Verzendkosten:

  • Deze zijn uiteraard afhankelijk van het gekozen product. Een kinderauto van 55 kg kost meer om te verzenden dan een step van 2 kg. Aan het einde van uw winkelwagen treft u de totale verzendkosten aan.