Vind het juiste antwoord

Waar is mijn pakketje?
Vul hieronder je ordernummer of e-mailadres in. Dit kan je vinden in je orderbevestiging of verzendbevestiging.
  • Top 5 - Vaak Gestelde Vragen

    • Hoe kan ik door de jaren heen voor mijn product zorgen ?

      Deze producten hebben aandacht nodig om ervoor te zorgen dat ze jarenlang meegaan, hier zijn enkele tips die u daarbij zullen helpen:

      • Laad het product 8-10 uur op, niet meer en niet minder.

      • Laad het product ook op als uw kind het niet gebruikt. Het is belangrijk om de componenten in de batterij actief te houden. Als het voertuig niet regelmatig wordt opgeladen, kan de accu beschadigd raken, waardoor het product niet meer kan worden opgeladen. We raden u aan om deze minimaal één keer per maand op te laden.

      • Zorg ervoor dat het product is uitgeschakeld nadat uw kind ermee heeft gespeeld.

      • Laat uw auto niet buiten staan, het is aan te raden om uw auto op een droge en vochtige plaats te bewaren.

      • Koppel de batterij los als u deze niet oplaadt of het product niet meer gebruikt.

      • Voor het reinigen van het voertuig: neem een ​​vochtige doek of handschoen. Giet nooit water rechtstreeks op het voertuig, aangezien dit de elektronische schakelingen kan beschadigen.

    • Ik heb zojuist mijn product ontvangen maar ik heb krassen en/ of deuken) opgemerkt, wat moet ik doen?

      Helaas ontstaan ​​die krassen en deuken tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen en deuken dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Op een zwart voertuig merk je het natuurlijk meer.

      Let op: de hierboven genoemde ‘schades’ kunnen geen motief zijn voor een klacht, enige gedeeltelijke terugbetaling of retour van het product.



    • Ik heb mijn pakket ontvangen maar heb een kentekenplaat besteld die ik niet kan vinden, wat moet ik doen?

      Als u bij het bestellen een naam heeft ingevoerd, vindt u uw sticker naamplaat aan de buitenkant van de doos in een "paklijst" -envelop, waar de afleverbon / factuur in zit en de naamplaat er net achter. Het komt wel eens voor dat de vervoerder deze envelop per ongeluk verwijdert, neem in dat geval contact op met onze klantenservice door uw ordernummer te vermelden en wij zullen u een nieuwe per post versturen.

       

       

    • Wat is het eerste dat ik moet doen als ik mijn pakket ontvang?

      Hier is een lijst met dingen die u moet doen wanneer u uw product ontvangt. Dit voorkomt dat u buiten het retourbeleid komt te staan ​​als uw product defect is enz. In deze volgorde:

      • Neem uw kentekenplaat die zich buiten de doos bevindt.
      • Open de doos en controleer of alle onderdelen aanwezig zijn en dat er niets op de carrosserie kapot is gegaan door transport.
      • Zonder het product te monteren, sluit u alleen de batterij aan en controleert u of de auto erop aanslaat.
      • Nog steeds zonder het product volledig te monteren. Installeer de motoren (alleen de motoren)
      • Uiteindelijk: test de afstandsbediening. Nog steeds zonder de rest van het voertuig te monteren. Schakel het voertuig uit. Volg de stappen om de afstandsbediening te verbinden. Eenmaal aangesloten drukt u op de knoppen om te zien of alles correct werkt.

       

      Als al die stappen succesvol zijn afgerond dan, kunt u uw product samenstellen en genieten.

      Als een van deze stappen niet is gelukt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

      Monteer het product niet verder.


      Waarschuwing: Een samengesteld product kan niet worden geretourneerd.

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina over 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals als uw product beschadigd is, dat hij op onze kosten geretourneerd mag worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina 'Retourneren'.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken in ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit aangegeven is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken is en er een creditering kan worden gegeven.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht u geen oplossing voor uw probleem hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Bestelling & levering

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestelnummer niet te benoemen.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een e-mail met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht u geen oplossing voor uw probleem hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    • Verzendtijd en opties

      Onze webshop biedt 1 optie aan wat betreft de verzendmethode en tijden:

      Levering 1 werkdag voor de prijs van € 6,95 inclusief BTW.

  • Retourneren & Creditering

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina over 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals als uw product beschadigd is, dat hij op onze kosten geretourneerd mag worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina 'Retourneren'.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken in ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit aangegeven is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken is en er een creditering kan worden gegeven.

    • Ik heb mijn creditering nog niet ontvangen?

      Crediteringen duren gemiddeld 2-3 werkdagen vanaf de dag dat deze is voortgezet. Het kan voor komen dat de creditering langer duurt wanneer er sprake is van een weekend of bevestigingen na werktijden. Heeft u nog geen creditering na 7 werkdagen ontvangen? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij met u mee kunnen kijken naar de status van uw creditering.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Betaling & kortingen

    • Betaalmethodes

      De volgende betaalmethodes worden gehanteerd in onze webshop: iDeal, Paypal, creditcard, Klarna, Mrcash, American Express en Sofortbanking. Voor een gedetailleerde beschrijving van deze betaalmethodes, kijk hier.

    • De kortingscode werk niet

      Er kunnen verschillende incidenten optreden wat betreft het niet functioneren van de gegeven/vertoonde kortingscode. Zie als volgt:

      - Er is een fout opgetreden tijdens het invoeren van uw kortingscode. Onze kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig en het is van belang dat u hier rekening mee houdt. Let dus op uw spelling.

      - De kortingscode is verlopen. (Onze acties zijn niet constant)

      - U kunt slechts één keer de persoonlijke kortingscode toepassen op een bestelling.

    • Betaling mislukt

      Als uw bestelling niet succesvol is afgerond of er is aangegeven dat er een fout is opgetreden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij kunnen kijken of uw bestelling al wel is geplaatst.

  • Producten

    • Hoe kan ik door de jaren heen voor mijn product zorgen ?

      Deze producten hebben aandacht nodig om ervoor te zorgen dat ze jarenlang meegaan, hier zijn enkele tips die u daarbij zullen helpen:

      • Laad het product 8-10 uur op, niet meer en niet minder.

      • Laad het product ook op als uw kind het niet gebruikt. Het is belangrijk om de componenten in de batterij actief te houden. Als het voertuig niet regelmatig wordt opgeladen, kan de accu beschadigd raken, waardoor het product niet meer kan worden opgeladen. We raden u aan om deze minimaal één keer per maand op te laden.

      • Zorg ervoor dat het product is uitgeschakeld nadat uw kind ermee heeft gespeeld.

      • Laat uw auto niet buiten staan, het is aan te raden om uw auto op een droge en vochtige plaats te bewaren.

      • Koppel de batterij los als u deze niet oplaadt of het product niet meer gebruikt.

      • Voor het reinigen van het voertuig: neem een ​​vochtige doek of handschoen. Giet nooit water rechtstreeks op het voertuig, aangezien dit de elektronische schakelingen kan beschadigen.

    • Ik heb zojuist mijn product ontvangen maar ik heb krassen en/ of deuken) opgemerkt, wat moet ik doen?

      Helaas ontstaan ​​die krassen en deuken tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen en deuken dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Op een zwart voertuig merk je het natuurlijk meer.

      Let op: de hierboven genoemde ‘schades’ kunnen geen motief zijn voor een klacht, enige gedeeltelijke terugbetaling of retour van het product.



    • Ik heb mijn pakket ontvangen maar heb een kentekenplaat besteld die ik niet kan vinden, wat moet ik doen?

      Als u bij het bestellen een naam heeft ingevoerd, vindt u uw sticker naamplaat aan de buitenkant van de doos in een "paklijst" -envelop, waar de afleverbon / factuur in zit en de naamplaat er net achter. Het komt wel eens voor dat de vervoerder deze envelop per ongeluk verwijdert, neem in dat geval contact op met onze klantenservice door uw ordernummer te vermelden en wij zullen u een nieuwe per post versturen.

       

       

    • Wat is het eerste dat ik moet doen als ik mijn pakket ontvang?

      Hier is een lijst met dingen die u moet doen wanneer u uw product ontvangt. Dit voorkomt dat u buiten het retourbeleid komt te staan ​​als uw product defect is enz. In deze volgorde:

      • Neem uw kentekenplaat die zich buiten de doos bevindt.
      • Open de doos en controleer of alle onderdelen aanwezig zijn en dat er niets op de carrosserie kapot is gegaan door transport.
      • Zonder het product te monteren, sluit u alleen de batterij aan en controleert u of de auto erop aanslaat.
      • Nog steeds zonder het product volledig te monteren. Installeer de motoren (alleen de motoren)
      • Uiteindelijk: test de afstandsbediening. Nog steeds zonder de rest van het voertuig te monteren. Schakel het voertuig uit. Volg de stappen om de afstandsbediening te verbinden. Eenmaal aangesloten drukt u op de knoppen om te zien of alles correct werkt.

       

      Als al die stappen succesvol zijn afgerond dan, kunt u uw product samenstellen en genieten.

      Als een van deze stappen niet is gelukt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

      Monteer het product niet verder.


      Waarschuwing: Een samengesteld product kan niet worden geretourneerd.

    • Artikel niet op voorraad?

      Sommige producten gaan erg snel en zijn dus snel uitverkocht. Het kan dus blijken dat producten al uit voorraad zijn. Als u interesse in de wachttijd heeft van een bepaald product dan kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice.

    • Ik heb het verkeerde product ontvangen?

      Als u het incorrecte product heeft ontvangen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Let op: zet uw bestelde voertuig niet in elkaar en verwijder geen verpakkingsmateriaal.

      Wanneer u een e-mail stuurt is het belangrijk om het volgende erin te noteren: uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

      Zorg dat u deze informatie bij de hand heeft wanneer u belt. 

    • Ik heb een defect product ontvangen. Wat doe ik nu?

      Als u een voertuig met defecte onderdelen heeft ontvangen dan raden wij u aan om onze klantenservice te contacteren. Wij zullen proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn met eventuele vervangende onderdelen.

       

      Wij zijn niet aansprakelijk voor krassen en deuken die zich vertonen op uw voertuig. Dit komt door de productie vanwege het gebruikte materiaal (plastic, metaal) en de technieken voor het verbuigen en schilderen van het voertuig. De krassen en beschadigingen zijn geen reden voor een terugbetaling of retournering. Geeft u aan dat de beschadiging te serieus is om te vermijden dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen zullen wij uw incident inzien en de beste oplossing vinden. 

      Wanneer u een e-mail stuurt is het belangrijk om het volgende erin te noteren: uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

      Zorg dat u deze informatie bij de hand heeft wanneer u belt. 

      Als u heeft ondervonden dat uw voertuig na het monteren niet werkt dan verwijzen wij u naar de 'Technische problemen' sectie.

       

    • Pre-order, hoe werkt dat?

      Het bestelproces voor een pre-order is hetzelfde als voor een normaal product. We adviseren klanten om contact met ons op te nemen wat betreft de levertijd en wanneer een product weer op voorraad is. 

  • Technische problemen

    • Hoe verbind ik de afstandsbediening met de auto?

      • 1- Zet de auto uit en haal de batterijen uit de afstandsbediening
      • 2- Stop de batterijen in de afstandsbediening om de afstandsbediening te laten werken
      • 3- Druk op 'kies auto' voor ongeveer 5 seconden. In de meeste gevallen bevindt deze knop zich in het midden van de afstandsbediening. Het LED lampje zal gaan knipperen
      • 4- Zet nu de auto aan en de afstandsbediening zal niet meer knipperen maar blijven branden
      • 5- U bent verbonden met de auto

      De positie en werking van de knoppen verschillen per afstandsbediening. Neem contact op met onze klantenservice als u de afstandsbediening niet verbonden krijgt.

    • Ik heb zojuist mijn auto ontvangen, maar hij laadt niet op

      Als u zojuist uw auto hebt ontvangen, zorg er dan voor dat u alles aansluit omdat de auto nog niet gekoppeld is aan de batterij. Nadat u dat heeft gecontroleerd, dan kunt u uw voertuig voor 12 uur opladen.

  • Klantenservice

    • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

      Onze klantenservice is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 16:00.

      Wij zijn te bereiken op het nummer: 0850074410 en +31850074410

      Ook kunt u ons bereiken via e-mail: klantenservice@prijstechnisch.com

      Wij streven er naar u binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden.

      Zowel als u belt wanneer u mailt is het belangrijk dat u altijd uw bestelnummer en bestelnaam doorgeeft.

      Als u ons contacteert voor defecte producten, retourneren, etc. Zorgt u er dan ook voor dat u een foto mailt van het probleem.