Vind het juiste antwoord

Waar is mijn pakketje?
Vul hieronder je ordernummer of e-mailadres in. Dit kan je vinden in je orderbevestiging of verzendbevestiging.
  • Top 5 - Vaak Gestelde Vragen

    • Hoe kan ik door de jaren heen voor mijn product zorgen ?

      Deze producten hebben aandacht nodig om ervoor te zorgen dat ze jarenlang meegaan, hier zijn enkele tips die u daarbij zullen helpen:

      • Laad het product 8-10 uur op, niet meer en niet minder.

      • Laad het product ook op als uw kind het niet gebruikt. Het is belangrijk om de componenten in de batterij actief te houden. Als het voertuig niet regelmatig wordt opgeladen, kan de accu beschadigd raken, waardoor het product niet meer kan worden opgeladen. We raden u aan om deze minimaal één keer per maand op te laden.

      • Zorg ervoor dat het product is uitgeschakeld nadat uw kind ermee heeft gespeeld.

      • Laat uw auto niet buiten staan, het is aan te raden om uw auto op een droge en vochtige plaats te bewaren.

      • Koppel de batterij los als u deze niet oplaadt of het product niet meer gebruikt.

      • Voor het reinigen van het voertuig: neem een ​​vochtige doek of handschoen. Giet nooit water rechtstreeks op het voertuig, aangezien dit de elektronische schakelingen kan beschadigen.

    • Ik heb zojuist mijn product ontvangen maar ik heb krassen en/ of deuken) opgemerkt, wat moet ik doen?

      Helaas ontstaan ​​die krassen en deuken tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen en deuken dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Op een zwart voertuig merk je het natuurlijk meer.

      Let op: de hierboven genoemde ‘schades’ kunnen geen motief zijn voor een klacht, enige gedeeltelijke terugbetaling of retour van het product.



    • Ik heb mijn pakket ontvangen maar heb een kentekenplaat besteld die ik niet kan vinden, wat moet ik doen?

      Als u bij het bestellen een naam heeft ingevoerd, vindt u uw sticker naamplaat aan de buitenkant van de doos in een "paklijst" -envelop, waar de afleverbon / factuur in zit en de naamplaat er net achter. Het komt wel eens voor dat de vervoerder deze envelop per ongeluk verwijdert, neem in dat geval contact op met onze klantenservice door uw ordernummer te vermelden en wij zullen u een nieuwe per post versturen.

       

       

    • Wat is het eerste dat ik moet doen als ik mijn pakket ontvang?

      Hier is een lijst met dingen die u moet doen wanneer u uw product ontvangt. Dit voorkomt dat u buiten het retourbeleid komt te staan ​​als uw product defect is enz. In deze volgorde:

      • Neem uw kentekenplaat die zich buiten de doos bevindt.
      • Open de doos en controleer of alle onderdelen aanwezig zijn en dat er niets op de carrosserie kapot is gegaan door transport.
      • Zonder het product te monteren, sluit u alleen de batterij aan en controleert u of de auto erop aanslaat.
      • Nog steeds zonder het product volledig te monteren. Installeer de motoren (alleen de motoren)
      • Uiteindelijk: test de afstandsbediening. Nog steeds zonder de rest van het voertuig te monteren. Schakel het voertuig uit. Volg de stappen om de afstandsbediening te verbinden. Eenmaal aangesloten drukt u op de knoppen om te zien of alles correct werkt.

       

      Als al die stappen succesvol zijn afgerond dan, kunt u uw product samenstellen en genieten.

      Als een van deze stappen niet is gelukt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

      Monteer het product niet verder.


      Waarschuwing:

      • Een samengesteld product kan niet worden geretourneerd. 
      • We accepteren alleen klachten over ontbrekende onderdelen van een artikel binnen de 3 dagen na levering, als het buiten deze periode valt, is het bestellen en verzenden van het ontbrekende artikel op uw eigen kosten als u het alsnog wilt ontvangen.
    • Zodra mijn bestelling is bevestigt, wat gebeurt er dan?

      In onderstaande video wordt het traject van uw bestelling uitgelegd vanaf het moment dat u heeft betaald tot het moment dat het voertuig bij u wordt afgeleverd. In deze video zie je ook de eerste stappen die je moet nemen als je het pakket ontvangt. Het is belangrijk om ze in die volgorde te volgen.

      https://www.youtube.com/watch?v=Bj9P2qfIRmQ

      Bron: Autovoorkinderen.nl

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina over 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals als uw product beschadigd is, dat hij op onze kosten geretourneerd mag worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina 'Retourneren'.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken in ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit aangegeven is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken is en er een creditering kan worden gegeven.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht u geen oplossing voor uw probleem hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Bestelling & levering

    • Zodra mijn bestelling is bevestigt, wat gebeurt er dan?

      In onderstaande video wordt het traject van uw bestelling uitgelegd vanaf het moment dat u heeft betaald tot het moment dat het voertuig bij u wordt afgeleverd. In deze video zie je ook de eerste stappen die je moet nemen als je het pakket ontvangt. Het is belangrijk om ze in die volgorde te volgen.

      https://www.youtube.com/watch?v=Bj9P2qfIRmQ

      Bron: Autovoorkinderen.nl

    • Wat is een pre-order?

      Een pre-order is een product dat we nog niet op voorraad hebben, maar dat binnenkort bij ons wordt geleverd. Het bestelproces is hetzelfde als voor een bestelling op voorraad, d.w.z. u kunt het product aan de winkelwagen toevoegen, uw bestelling plaatsen en het bedrag wordt afgeschreven, maar het wordt pas rond de aangegeven datum verzonden.

      Het pakket wordt verzonden vanaf de datum die op de productpagina staat aangegeven. Binnen 24/48 uur na deze datum ontvang je een trackinglink. Zo niet, stuur ons dan een e-mail nadat 48 uur zijn verstreken.

      Belangrijke notitie! De opgegeven datum is een schatting van de levering en dit laatste kan altijd worden gewijzigd. Er is geen reden voor enige compensatie vanwege de vertraging.

    • Mijn track en trace link geeft aan dat mijn pakket buiten is afgeleverd. Ik was alleen niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

      Als uw trackinglink aangeeft dat uw pakket is afgeleverd, maar dat u niet aanwezig was tijdens de bezorging, moet u het volgende doen:

      • Controleer eerst of uw trackinglink geen specifieke indicatie heeft. Als je niets ziet dat aangeeft waar het pakket is, ga dan naar de volgende stap.
      • Neem contact op met onze klantenservice via chat of e-mail en vraag hen om een ​​afleverbewijs (als het afleverbewijs nog niet op uw trackinglink staat). Onze collega's nemen dan contact op met de partner die uw levering heeft gedaan, retourtijden zijn vaak 1 tot 5 werkdagen.
      • Als het afleverbewijs is ontvangen en de handtekening niet van u is, neem dan contact op met uw buren of een van hen het pakket niet heeft ontvangen.
      • Als geen van uw buren het pakket heeft ontvangen, dan zullen wij onze partner moeten vragen een onderzoek te starten.

      Omdat de trackinglink aangeeft dat het pakket is ontvangen maar u bevestigt dat een bepaalde procedure niet gevolgd moet worden, begrijpen wij dat dit vervelend is maar kunnen wij helaas niet direct iets doen.

      De wachttijden zijn als volgt:

      • Als u restitutie wilt ontvangen, kunnen wij dit 1 maand na de startdatum van het onderzoek doen.
      • Mocht je het product nogmaals willen ontvangen (mits op voorraad), dan kunnen wij deze binnen 14 werkdagen na aanvang van het onderzoek retourneren.
    • Mijn track en trace link geeft aan dat er al 2 dagen geen nieuwe scan is ontvangen, wat moet ik doen?

      Als uw trackinglink binnen 2 dagen geen nieuwe scan heeft gehad, geen paniek, daar is waarschijnlijk een goede reden voor. Het is mogelijk dat de vervoerder om welke reden dan ook vertraging heeft opgelopen en dat er daarom een ​​kleine vertraging is ontstaan ​​als dit het geval is. Onze excuses. Als je na 1 week nog steeds geen nieuwe scan hebt gehad, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail of chat zodat zij contact kunnen opnemen met de vervoerder. De reactietijd is over het algemeen 1 tot 5 werkdagen.

      Als er na een periode van 14 werkdagen nog steeds geen verklaring is voor de vertraging van het pakket, zullen we een pakket opnieuw naar u verzenden (indien op voorraad) of we zullen uw bestelling terugbetalen naar wat u wenst.

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestelnummer niet te benoemen.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een e-mail met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht u geen oplossing voor uw probleem hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

  • Kerstmis

    • Tot wanneer kan ik bestellen om het cadeau onder de boom te krijgen?

      Voor kerstcadeaus kunt u uw bestelling doorgeven tot 15 december 15.30 uur. Als u na deze datum en tijd uw bestelling doorgeeft, kunnen we niet met zekerheid zeggen dat uw pakket er voor Kerstmis zal zijn.

      Houd er rekening mee dat:

      • Levering is onder voorbehoud van de vervoerder en dat we ons beperken tot het verstrekken van de trackinglink. Wij zijn niet verantwoordelijk voor levertijden als die er zijn.
      • Het is het beste om je cadeau zo snel mogelijk te bestellen om onverwachte dingen te voorkomen.
    • Hoe werkt het voor garanties als het product vooraf wordt besteld?

      De garantie gaat in op de dag dat u het pakket ontvangt, daarom is het raadzaam om het pakket na ontvangst te openen en te controleren, zodat er voldoende tijd is om de situatie op te lossen in het geval dat er een probleem is. Het is beter om vooruit plannen!

    • Hoe kan ik het product controleren zonder het te monteren?

      We hebben een video die u stap voor stap door de productverificatie leidt zonder deze in elkaar te zetten:

      https://youtu.be/zfrThjJAy4o 

      Bron: autovoorkinderen.nl

    • Ik heb op 25 november besteld maar ik heb mijn pakket pas op 24 december geopend en merk dat ik een onderdeel mis, wat moet ik doen?

      Als u uw product van tevoren bestelt, is het belangrijk om het bij ontvangst te openen, d.w.z. als u op 25 november bestelt, moet u uw pakket binnen 3 dagen na ontvangst controleren en rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice per e-mail of chat.

      LET OP: Als u op 25 november bestelt, het pakket op 28 november ontvangt en op 25 december pas opent en contact opneemt met onze klantenservice om het ontbrekende onderdeel in ontvangst te nemen, houd er dan rekening mee dat dit laatste voor uw rekening komt.

    • Ik wil mijn product retourneren dat ik meer dan een maand geleden heb besteld, wat kan ik doen?

      Helaas is dit niet mogelijk. Er zijn enkele uitzonderingen die we accepteren als u denkt dat uw daar een van bent, neem dan contact op met onze klantenservice.

      Let op: Een gemonteerd en/of gebruikt product kan niet geretourneerd worden.

  • Retourneren & Creditering

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina over 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen, zoals als uw product beschadigd is, dat hij op onze kosten geretourneerd mag worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie onze pagina 'Retourneren'.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken in ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit aangegeven is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken is en er een creditering kan worden gegeven.

    • Ik heb mijn creditering nog niet ontvangen?

      Crediteringen duren gemiddeld 2-3 werkdagen vanaf de dag dat deze is voortgezet. Het kan voor komen dat de creditering langer duurt wanneer er sprake is van een weekend of bevestigingen na werktijden. Heeft u nog geen creditering na 7 werkdagen ontvangen? Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij met u mee kunnen kijken naar de status van uw creditering.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Betaling & kortingen

    • Betaalmethodes

      De volgende betaalmethodes worden gehanteerd in onze webshop: iDeal, Paypal, creditcard, Klarna, Mrcash, American Express en Sofortbanking. Voor een gedetailleerde beschrijving van deze betaalmethodes, kijk hier.

    • De kortingscode werk niet

      Er kunnen verschillende incidenten optreden wat betreft het niet functioneren van de gegeven/vertoonde kortingscode. Zie als volgt:

      - Er is een fout opgetreden tijdens het invoeren van uw kortingscode. Onze kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig en het is van belang dat u hier rekening mee houdt. Let dus op uw spelling.

      - De kortingscode is verlopen. (Onze acties zijn niet constant)

      - U kunt slechts één keer de persoonlijke kortingscode toepassen op een bestelling.

    • Betaling mislukt

      Als uw bestelling niet succesvol is afgerond of er is aangegeven dat er een fout is opgetreden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij kunnen kijken of uw bestelling al wel is geplaatst.

  • Producten

    • Hoe kan ik door de jaren heen voor mijn product zorgen ?

      Deze producten hebben aandacht nodig om ervoor te zorgen dat ze jarenlang meegaan, hier zijn enkele tips die u daarbij zullen helpen:

      • Laad het product 8-10 uur op, niet meer en niet minder.

      • Laad het product ook op als uw kind het niet gebruikt. Het is belangrijk om de componenten in de batterij actief te houden. Als het voertuig niet regelmatig wordt opgeladen, kan de accu beschadigd raken, waardoor het product niet meer kan worden opgeladen. We raden u aan om deze minimaal één keer per maand op te laden.

      • Zorg ervoor dat het product is uitgeschakeld nadat uw kind ermee heeft gespeeld.

      • Laat uw auto niet buiten staan, het is aan te raden om uw auto op een droge en vochtige plaats te bewaren.

      • Koppel de batterij los als u deze niet oplaadt of het product niet meer gebruikt.

      • Voor het reinigen van het voertuig: neem een ​​vochtige doek of handschoen. Giet nooit water rechtstreeks op het voertuig, aangezien dit de elektronische schakelingen kan beschadigen.

    • Ik heb zojuist mijn product ontvangen maar ik heb krassen en/ of deuken) opgemerkt, wat moet ik doen?

      Helaas ontstaan ​​die krassen en deuken tijdens de fabricage van het product. Het elektrische voertuig is gemaakt van plastic en tijdens de fabricage hiervan verschijnen er krassen en deuken dit is helaas onvermijdelijk en dit zal helaas bij al zulke soorten voertuigen gebeuren. Op een zwart voertuig merk je het natuurlijk meer.

      Let op: de hierboven genoemde ‘schades’ kunnen geen motief zijn voor een klacht, enige gedeeltelijke terugbetaling of retour van het product.



    • Ik heb mijn pakket ontvangen maar heb een kentekenplaat besteld die ik niet kan vinden, wat moet ik doen?

      Als u bij het bestellen een naam heeft ingevoerd, vindt u uw sticker naamplaat aan de buitenkant van de doos in een "paklijst" -envelop, waar de afleverbon / factuur in zit en de naamplaat er net achter. Het komt wel eens voor dat de vervoerder deze envelop per ongeluk verwijdert, neem in dat geval contact op met onze klantenservice door uw ordernummer te vermelden en wij zullen u een nieuwe per post versturen.

       

       

    • Wat is het eerste dat ik moet doen als ik mijn pakket ontvang?

      Hier is een lijst met dingen die u moet doen wanneer u uw product ontvangt. Dit voorkomt dat u buiten het retourbeleid komt te staan ​​als uw product defect is enz. In deze volgorde:

      • Neem uw kentekenplaat die zich buiten de doos bevindt.
      • Open de doos en controleer of alle onderdelen aanwezig zijn en dat er niets op de carrosserie kapot is gegaan door transport.
      • Zonder het product te monteren, sluit u alleen de batterij aan en controleert u of de auto erop aanslaat.
      • Nog steeds zonder het product volledig te monteren. Installeer de motoren (alleen de motoren)
      • Uiteindelijk: test de afstandsbediening. Nog steeds zonder de rest van het voertuig te monteren. Schakel het voertuig uit. Volg de stappen om de afstandsbediening te verbinden. Eenmaal aangesloten drukt u op de knoppen om te zien of alles correct werkt.

       

      Als al die stappen succesvol zijn afgerond dan, kunt u uw product samenstellen en genieten.

      Als een van deze stappen niet is gelukt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

      Monteer het product niet verder.


      Waarschuwing:

      • Een samengesteld product kan niet worden geretourneerd. 
      • We accepteren alleen klachten over ontbrekende onderdelen van een artikel binnen de 3 dagen na levering, als het buiten deze periode valt, is het bestellen en verzenden van het ontbrekende artikel op uw eigen kosten als u het alsnog wilt ontvangen.
    • Artikel niet op voorraad?

      Sommige producten gaan erg snel en zijn dus snel uitverkocht. Het kan dus blijken dat producten al uit voorraad zijn. Als u interesse in de wachttijd heeft van een bepaald product dan kunt u vrijblijvend contact opnemen met onze klantenservice.

    • Ik heb het verkeerde product ontvangen?

      Als u het incorrecte product heeft ontvangen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Let op: zet uw bestelde voertuig niet in elkaar en verwijder geen verpakkingsmateriaal.

      Wanneer u een e-mail stuurt is het belangrijk om het volgende erin te noteren: uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

      Zorg dat u deze informatie bij de hand heeft wanneer u belt. 

    • Ik heb een defect product ontvangen. Wat doe ik nu?

      Als u een voertuig met defecte onderdelen heeft ontvangen dan raden wij u aan om onze klantenservice te contacteren. Wij zullen proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn met eventuele vervangende onderdelen.

       

      Wij zijn niet aansprakelijk voor krassen en deuken die zich vertonen op uw voertuig. Dit komt door de productie vanwege het gebruikte materiaal (plastic, metaal) en de technieken voor het verbuigen en schilderen van het voertuig. De krassen en beschadigingen zijn geen reden voor een terugbetaling of retournering. Geeft u aan dat de beschadiging te serieus is om te vermijden dan raden wij u aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen zullen wij uw incident inzien en de beste oplossing vinden. 

      Wanneer u een e-mail stuurt is het belangrijk om het volgende erin te noteren: uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

      Zorg dat u deze informatie bij de hand heeft wanneer u belt. 

      Als u heeft ondervonden dat uw voertuig na het monteren niet werkt dan verwijzen wij u naar de 'Technische problemen' sectie.

       

    • Pre-order, hoe werkt dat?

      Het bestelproces voor een pre-order is hetzelfde als voor een normaal product. We adviseren klanten om contact met ons op te nemen wat betreft de levertijd en wanneer een product weer op voorraad is. 

  • Technische problemen

    • Ik heb de batterij en de oplader getest maar allebei werkt. Alleen werkt mijn auto nog steeds niet. Wat te doen?

      Als u de batterij- en opladertests hebt uitgevoerd en deze goed werken, ligt het probleem waarschijnlijk ergens anders. U kunt het aan/uit-systeem van het voertuig controleren.

      • Aan/uit-knop: Je moet altijd een "klik" horen als je op de knop drukt. Als dit niet het geval is, is het waarschijnlijk defect en moet u het daarom vervangen. We hebben een instructievideo voor je gemaakt.
      • Beginnen met een sleutel: verwijder de neiman voorzichtig met een platte schroevendraaier. Controleer of alle aansluitingen goed zijn aangesloten.
    • Mijn voertuig gaat niet aan. Wat kan ik doen?

      Als uw voertuig niet kan worden ingeschakeld, kunnen er verschillende oorzaken zijn. In de meeste gevallen blijkt het echter een defecte accu of defecte lader te zijn.

      Om erachter te komen of de oplader of batterij defect is, kunt u deze testen. Zodra dit is gebeurd, neem dan contact op met onze klantenservice met de resultaten.

      Hieronder vindt u 2 video's die u laten zien hoe u een batterij of oplader kunt testen:

      * In deze video gebruiken we rood aan de binnenkant en zwart aan de buitenkant. De voltmeterkabels zijn niet altijd hetzelfde en de + en - van de lader zijn ook niet altijd dezelfde ingang, dus je moet eerst controleren en dan de stappen volgen die je in de video ziet!

    • Hoe verbind ik de afstandsbediening met de auto?

      • 1- Zet de auto uit en haal de batterijen uit de afstandsbediening
      • 2- Stop de batterijen in de afstandsbediening om de afstandsbediening te laten werken
      • 3- Druk op 'kies auto' voor ongeveer 5 seconden. In de meeste gevallen bevindt deze knop zich in het midden van de afstandsbediening. Het LED lampje zal gaan knipperen
      • 4- Zet nu de auto aan en de afstandsbediening zal niet meer knipperen maar blijven branden
      • 5- U bent verbonden met de auto

      De positie en werking van de knoppen verschillen per afstandsbediening. Neem contact op met onze klantenservice als u de afstandsbediening niet verbonden krijgt.

      Je kunt ook de onderstaande video bekijken:

      https://www.youtube.com/watch?v=wU7PbkOC5Dk

      Bron: RiiRoo

    • Ik heb zojuist mijn auto ontvangen, maar hij laadt niet op

      Als u zojuist uw auto hebt ontvangen, zorg er dan voor dat u alles aansluit omdat de auto nog niet gekoppeld is aan de batterij. Nadat u dat heeft gecontroleerd, dan kunt u uw voertuig voor 12 uur opladen.

  • Garantie

    • Ik zit niet meer binnen de 14 dagen garantie en mijn accu of oplader werkt niet meer, wat moet ik doen?

      • Je valt niet meer onder de 14 dagen garantie en je hebt de extra 90 dagen garantieverlenging niet aangeschaft:
        Als dit het geval is, kunt u rechtstreeks bij onze klantenservice een batterij of oplader kopen door ze een e-mail te sturen naar klantenservice@prijstechnisch.com. U draagt de kosten.
      • U bent niet langer binnen de 14 dagen, maar u heeft de aanvullende garantieverlenging van 90 dagen aangeschaft:
        Als u in dit geval bent, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op klantenservice@prijstechnisch.com zij zullen ervoor zorgen dat een nieuwe oplader of een nieuwe batterij naar onze lading wordt gestuurd.
    • Hoe commerciële garanties verlengen?

      Het is mogelijk om onze commerciële garanties te verlengen, 90 dagen voor de accu en de lader en 12 maanden voor de elektronica van het voertuig.

      Hiervoor dient u in het menu aan de rechterkant van het product te selecteren waarmee u de garantie (s) wilt verlengen.

      Voor elke garantieverlenging zijn de prijzen als volgt:

      • 90 dagen garantie op accu / oplader: € 29,00
      • Verlengde garantie tot 12 maanden: € 49,00
    • Moet ik de originele verpakking tijdens de garantieperiode bewaren?

      Het is belangrijk om de originele verpakking gedurende de garantieperiode te bewaren, anders vervalt uw garantie.

    • Ik heb nog garantie en mijn voertuig werkt niet meer

      Heeft u nog garantie en werkt uw voertuig niet meer? Hier is hoe het gaat:

      Onze technici zullen eerst proberen om met uw medewerking het probleem op afstand op te lossen. Mocht dit dan nog niet lukken, dan sturen wij het product op onze kosten * terug. Als het product eenmaal bij ons is teruggekeerd en onze technici niet in staat zijn om te repareren wat niet meer werkt. We sturen een nieuw voertuig of een creditnota in onze winkel voor het bedrag van het voertuig.

      * U bent verantwoordelijk voor de verpakking van het product. Deze laatste dienen goed verpakt te worden om eventuele transportschade te vermijden.

    • Een onderdeel (bv: stuur, stuur, voorruit, ..) dat niet de elektronica van het voertuig is, is kapot, wat te doen?

      Helaas vallen niet alle onderstaande onderdelen onder de garantie:

      De 4 wielen van het voertuig.
      Het wiel.
      De voorruit.
      De kunststof zitting en kunstleer.
      De spiegels.
      De stickers op het voertuig.
      De "carrosserie" van het voertuig (bijv. Scheur door een slag tegen het trottoir).

    • Ik heb mijn product 1 week geleden ontvangen en open het nu pas. Ik heb het gemonteerd en realiseer me dat er een schade is, wat te doen?

      Het is belangrijk dat u bij ontvangst van uw pakket dit binnen 3 dagen na de leverdatum controleert.

      Dat wil zeggen: verifieer het?

      Als u dit controleert, moet u de doos openen, voorzichtig het product eruit halen en ZONDER HET PRODUCT TE MONTEREN controleren of er niets kapot is of dat er geen onderdelen ontbreken. Als een van deze of beide problemen zich voordoen, is het absoluut noodzakelijk dat u contact opneemt met onze klantenservice via e-mail of telefoon * en zij zullen u laten weten wat u vervolgens moet doen.

      Belangrijke opmerking: Als het product is gemonteerd en u meldt een breuk aan ons, dan kan deze claim niet in behandeling worden genomen, ook niet als dit binnen 3 dagen is. Bent u niet meer binnen 3 dagen en meldt u dat een onderdeel ontbreekt, houd er dan rekening mee dat het onderdeel en de levering voor uw rekening zijn.

       

      * Zie rubriek "Contact opnemen"

  • Klantenservice

    • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

      Onze klantenservice is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 16:00.

      • Via de chat: 5 dagen per week bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur non-stop. Antwoord krijgt u binnen enkele minuten.
      • Ook kunt u ons bereiken via e-mail: klantenservice@prijstechnisch.com
      • Wij streven er naar u binnen 24 tot 48 uur te beantwoorden.
      • Zowel als u belt wanneer u mailt is het belangrijk dat u altijd uw bestelnummer en bestelnaam doorgeeft.

      Als u ons contacteert voor defecte producten, retourneren, etc. Zorgt u er dan ook voor dat u een foto mailt van het probleem.