• Vóór 15:30 uur besteld, de volgende werkdag in huis!
  • Altijd de scherpste prijs!
  • Nummerbordsticker (gratis)
  • Klantenservice

VIND HET JUISTE ANTWOORD

Waar is mijn pakketje?
Vul hieronder je ordernummer of e-mailadres in. Dit kan je vinden in je orderbevestiging of verzendbevestiging.

  • Top 5 - Vaak Gestelde Vragen

    • Speciale Levering

      Deze leveringsmethode speciaal voor u gemaakt! We begrijpen dat het soms moeilijk is om een geschenk op tijd te kiezen en te ontvangen. De transportbedrijven hebben het meestal erg druk in deze periode. Om te voorkomen dat u een kapot en te laat artikel ontvangtstellen wij u deze speciale levering voor: 

      • Een volledig gemonteerd product 
      • Getest door onze technische dienst 
      • Snel geleverd, direct voor de deur 
      • Levering elke werkdag, op december24 december en op zaterdag 
      • Bestel vóór 12:00 uur voor dezelfde dag of max volgende dag levering (excl. Zondag) 
      • Betaal het overgebleven bedrag aan de deur (pin of contant)
      • Montagekosten en 0-15km levering standaard betaald tijdens het bestellen
      • Gratis kenteken + hoes twv 30 euro + gratis strik twv 5 euro
      De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gebied waar u zich bevindt en hoe ver het van onze afdeling is. De montagekosten zijn standaard 20 euro (bezorgkosten moeten rechtstreeks aan de bestuurder worden betaald). Montagekosten en 0-15km levering standaard betaald tijdens het bestellen. 
      Raadpleeg de kaart om te zien of we leveren waar u woont! Here
    • Waar bevindt mijn bestelling zich?

      Uw bestelling kan zich op meerdere locaties bevinden ... In ons magazijn, klaar voor verzending, onderweg of al bij de bezorger die onderweg is naar u. Allereerst raden wij u aan om uw e-mail na te kijken voor een track & trace code. Als dit het geval is, dan is uw bestelling onderweg. Zo niet, dan betekent dit dat uw bestelling nog niet verwerkt is.

      U kunt uw bestelling volgen links bovenin de pagina onder het kopje "Waar is mijn pakketje" door middel van uw bestelnummer en E-mail adres in te vullen. U kunt uw bestelnummer in uw account op onze website vinden of in de verzonden bevestigingsmail.

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestellingsnummer niet.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen zoals, als uw product beschadigd is, hij op onze kosten mag geretourneerd worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een email met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling. Het kan zich voordoen dat uw bestelling al is verzonden wanneer wij uw reactie tegemoet komen. Het spijt ons dat wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen inzien.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken bij ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit genoteerd is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken en er een creditering wordt gegeven.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht uw probleem nog geen voldoening hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Bestelling & levering

    • Speciale Levering

      Deze leveringsmethode speciaal voor u gemaakt! We begrijpen dat het soms moeilijk is om een geschenk op tijd te kiezen en te ontvangen. De transportbedrijven hebben het meestal erg druk in deze periode. Om te voorkomen dat u een kapot en te laat artikel ontvangtstellen wij u deze speciale levering voor: 

      • Een volledig gemonteerd product 
      • Getest door onze technische dienst 
      • Snel geleverd, direct voor de deur 
      • Levering elke werkdag, op december24 december en op zaterdag 
      • Bestel vóór 12:00 uur voor dezelfde dag of max volgende dag levering (excl. Zondag) 
      • Betaal het overgebleven bedrag aan de deur (pin of contant)
      • Montagekosten en 0-15km levering standaard betaald tijdens het bestellen
      • Gratis kenteken + hoes twv 30 euro + gratis strik twv 5 euro
      De bezorgkosten zijn afhankelijk van het gebied waar u zich bevindt en hoe ver het van onze afdeling is. De montagekosten zijn standaard 20 euro (bezorgkosten moeten rechtstreeks aan de bestuurder worden betaald). Montagekosten en 0-15km levering standaard betaald tijdens het bestellen. 
      Raadpleeg de kaart om te zien of we leveren waar u woont! Here
    • Waar bevindt mijn bestelling zich?

      Uw bestelling kan zich op meerdere locaties bevinden ... In ons magazijn, klaar voor verzending, onderweg of al bij de bezorger die onderweg is naar u. Allereerst raden wij u aan om uw e-mail na te kijken voor een track & trace code. Als dit het geval is, dan is uw bestelling onderweg. Zo niet, dan betekent dit dat uw bestelling nog niet verwerkt is.

      U kunt uw bestelling volgen links bovenin de pagina onder het kopje "Waar is mijn pakketje" door middel van uw bestelnummer en E-mail adres in te vullen. U kunt uw bestelnummer in uw account op onze website vinden of in de verzonden bevestigingsmail.

    • Waarom is mijn bestelling niet op tijd binnen?

      Plaatst u uw bestelling ná 15:30, dan zal uw bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden worden zodat u hem de volgende werkdag mag ontvangen. Er is altijd een goede reden waarom uw bestelling vertraging heeft.

      Als uw pakket niet op tijd geleverd is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en vergeet uw bestellingsnummer niet.

      De leveringsdatum zal eerst moeten gepasseerd zijn voordat wij kunnen onderzoeken waar uw bestelling is.

    • Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

      Het spijt ons als u een bestelling heeft geplaatst en later een email met een annulerings confirmatie.

      Incidenteel kan er sprake zijn dat het product wat u besteld heeft niet op voorraad is tijdens het verwerken. Heeft u een email ontvangen met een annuleringsbevestiging? Dit betekent dat uw bestelling al gecrediteerd wordt. De creditering kan tot 4 dagen duren wegens het verwerkingsproces van uw bank. Hier kunnen wij niets in betekenen.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

      Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, heeft u nog 1 uur de tijd om eventuele wijzigingen toe te passen op uw bestelling. Het kan zich voordoen dat uw bestelling al is verzonden wanneer wij uw reactie tegemoet komen. Het spijt ons dat wij uw bestelling niet op tijd hebben kunnen inzien.

    • Ik heb een defect artikel ontvangen?

      Het spijt ons enorm dat u niet tevreden bent met de conditie van uw artikel.

      U kunt wellicht een snelle oplossing vinden bij het deel 'Technische problemen'. Mocht uw probleem nog geen voldoening hebben gevonden dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen.

    • Verzendtijd en opties

      Onze webshop biedt 1 optie aan wat betreft de verzendmethode en tijden:

      Levering 1 werkdag voor de prijs van € 6,95 inclusief BTW.

  • Retourneren & Creditering

    • Ik val buiten het retour beleid. Kan ik mijn bestelling nog retourneren?

      Nadat u uw bestelling heeft ontvangen, heeft u nog 14 kalenderdagen de tijd om het pakket te retourneren. Wij accepteren helaas geen retourneringen na deze periode.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Wie betaald de retourkosten?

      De volledige kosten voor het retourneren van uw bestelling is voor de koper. Er zijn enkele uitzonderingen zoals, als uw product beschadigd is, hij op onze kosten mag geretourneerd worden. Dit wordt echter pas besloten zodra er persoonlijk contact is opgenomen met onze klantenservice en er een duidelijke afspraak is gemaakt.

    • Ik heb de originele verpakking niet meer. Mag ik alsnog retourneren?

      U kunt helaas een product niet zonder originele verpakking retourneren.

      Voor verdere informatie wat betreft de voorwaardes van retourneren, zie het deel 'Retourneren'.

    • Wanneer ontvang ik mijn creditering?

      Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en is nagekeken bij ons magazijn, zal de creditering voort worden gezet. Mocht er iets missen of defect zijn zonder dat dit genoteerd is, dan zal er verder contact met u opgenomen worden. Het duurt gemiddeld 7 werkdagen voordat uw pakket volledig nagekeken en er een creditering wordt gegeven.

    • Ik heb mijn creditering nog niet ontvangen?

      Crediteringen duren gemiddeld 2-3 werkdagen vanaf de dag dat deze is voortgezet. Het kan voor komen dat de creditering langer duurt wanneer er sprake is van een weekend of bevestigingen na werktijden. Heeft u nog geen creditering na 7 werkdagen ontvangen? Neemt u zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice zodat wij met u mee kunnen kijken wat betreft de status van uw creditering.

    • Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

      Als u graag uw pakket wilt retourneren dan dient u een retour formulier hier bij toe te voegen. Met dit retour formulier zal het verwerkingsproces velen malen sneller gaan dan zonder het formulier.


      Download het PDF bestand door hier te klikken.

  • Betaling & kortingen

    • Betaalmethodes

      De volgende betaalmethodes worden gehanteerd in onze webshop: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bank Transfer en Paypal.

      Houd er rekening mee dat:

      • Bankoverschrijving: het kan tot 3 werkdagen duren voordat deze door ons is ontvangen.
      • Paypal: als u via Paypal wilt betalen, betaalt u €5,- extra
    • De kortingscode werk niet

      Er kunnen verschillende incidenten optreden wat betreft het niet functioneren van de gegeven/vertoonde kortingscode. Zie als volgt:

      - Er is een fout opgetreden tijdens het invoeren van uw kortingscode. Onze kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig en het is van belang dat u hier rekening mee  houdt. Let dus op uw spelling.

      - De kortingscode is verlopen. (Onze acties zijn niet constant)

      - U kunt slechts één keer de persoonlijke kortingscode toepassen op een bestelling.

    • Betaling mislukt

      Als uw bestelling niet succesvol is afgerond of is er aangegeven dat er een fout is opgetreden, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij kunnen kijken of uw bestelling al wel is geplaatst.

  • Producten

    • Artikel niet op voorraad?

      Sommige producten gaan erg snel en zijn dus snel uitverkocht. Het kan dus blijken dat producten al uit voorraad zijn. Als u interesse in de wachttijd heeft van een bepaald product dan kunt u ons vrijblijvend een email sturen naar onze klantenservice.

    • Ik heb het verkeerde product ontvangen?

      Als u het incorrecte product heeft ontvangen, verzoeken wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Let op: zet uw bestelde voertuig niet in elkaar of verwijder enig verpakkingsmateriaal.

      Noteer het volgende in uw email: Uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het incorrecte product dat u heeft ontvangen.

    • Ik heb een defect product ontvangen. Wat doe ik nu?

      Als u een voertuig met defecte onderdelen heeft ontvangen dan raden wij u aan om onze klantenservice te contacteren. Wij zullen proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn met eventuele vervangende onderdelen. Noteer het volgende in uw email: Uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het defecte product dat u heeft ontvangen

      Wij zijn niet aansprakelijk voor krassen en deuken die zich vertonen op uw voertuig.  Dit komt door de productie vanwege het gebruikte materiaal (plastic, metaal) en de technieken voor het verbuigen en schilderen van het voertuig.De krassen en beschadigingen zijn geen reden voor een terugbetaling of retournering.Geeft u aan dat de beschadiging te serieus is om te vermijden dan raden wij u aan om contact met onze klantenservice te nemen. Samen zullen wij uw incident inzien en de beste oplossing vinden. Noteer het volgende in uw email: Uw volledige bestelnaam, uw bestelnummer en een foto van het product dat u heeft ontvangen. 

      Als u heeft ondervonden dat uw voertuig na het monteren niet werkt dan verwijzen wij u gelieve naar de 'Technische problemen' sectie.

       

    • Pre-order, hoe werkt dat?

      Het bestelprocess voor een pre-order is hetzelfdde is voor een normaal product. We adviseren klanten om contact met ons op te nemen wat betreft de levertijd en wanneer een product weer op voorraad is. Er wordt getracht om binnen 2-3 werkdagen contact met u op te nemen.

  • Technische problemen

    • Hoe verbind ik de afstandsbediening met de auto?

      • 1- Zet de auto uit en haal de batterijen uit de afstandsbediening
      • 2- Stop de batterijen in de afstandsbediening om de afstandsbediening te laten werken
      • 3- Druk op 'kies auto' voor ongeveer 5 seconden. In de meeste gevallen bevindt deze knop zich in het midden van de afstandsbediening. Het LED lampje zal gaan knipperen
      • 4- Zet nu de auto aan en de afstandsbediening zal niet meer knipperen maar blijven branden
      • 5- U bent verbonden met de auto

      De positie en werking van de knoppen verschillen per afstandsbediening. Neem contact met onze klantenservice als u de afstandsbediening niet verbonden krijgt.

    • Ik heb zojuist mijn auto ontvangen, maar hij laadt niet op

      Als u zojuist uw auto hebt ontvangen, zorg er dan voor dat u alles aansluit sinds de auto nog niet gekoppeld is. Nadat u dat heeft gecontroleerd, dan kunt u uw voertuig voor 12 uur opladen. Als de auto na het opladen nog steeds niet functioneerd, bekijk dan deze vraag: Mijn voertuig gaat niet aan. Wat doe ik nu? 
      U kunt uw antwoord hier vinden.

  • Klantenservice

    • Hoe neem ik contact op met de klantenservice?

      Onze klantenservice is beschikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10:00 tot 16:00. Let op:

      • Wij ondernemen geen telefonische acties
      • Er is alleen contact beschikbaar via e-mail: klantenservice@prijstechnisch.com
      • Verwachte tijd voor beantwoording: Gewoonlijk binnen 24 tot 48 uur.
      • Zorg er voor dat u ALTIJD uw bestelnummer en bestel naam doorgeeft.

      Als u ons contacteert voor defecte producten, retourneren, etc. Zorgt u er dan ook voor dat u een foto toevoegt van het incident.