Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, want wij worden namelijk blij van tevreden klanten. Zou u contact met ons op willen nemen? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren.

Een klacht doorgeven

We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u een klacht over een product, levering, bestelproces of iets anders?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar contact@autovoorkinderen.nl. U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

Prijstechnisch B.V.
Vang 16
4661 TX Halsteren
Nederland
KvK nummer: 61748927
BTW nummer: NL857801740B01
E-mail: contact@autovoorkinderen.nl
Tel: +31164700263
WhatsApp: +31613796889

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.

Is uw klacht niet naar wens opgelost door ons?

Als een ingediende klacht niet of niet voldoende door ons wordt opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan Stichting Webshop Keurmerk